X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN    KONTAKT
 
 
 
 
OFERTA PRACY W FUNDACJI LIDEREK BIZNESU
 
Misją Fundacji Liderek Biznesu jest propagowanie idei równości i różnorodności w zarządzaniu. Poprzez nasze projekty badawcze i programy rozwojowe wspieramy rozwój kompetencji kobiet, budowanie dialogu w biznesie i promujemy korzyści dla biznesu wynikające z obecności kobiet w zarządzaniu i w sferze ekonomicznej.
Według badań, osiągnięcie pełnego równouprawnienia kobiet i mężczyzn na rynku pracy zajmie jeszcze 216 lat. Uważamy, że to stanowczo za długo. 
 
Czy chcesz nam pomóc przyśpieszyć ten proces? Dołącz do nas.
 
Fundacja Liderek Biznesu poszukuje osoby na stanowisko Managerki, której zadaniem będzie realizacja celów i misji Fundacji poprzez  dbałość o efektywność działań Fundacji, koordynację pracy zespołu, dbałość o atrakcyjność oferty oraz sprzedaż produktów oferowanych przez Fundację. 
 
Zakres działania Managera Sprzedaży/ Koordynatora FLB
  • Wspieranie misji Fundacji Liderek Biznesu
  • Tworzenie budżetu FLB w oparciu o przygotowaną, atrakcyjną rynkowo, zgodną z  misją, ofertę 
  • Koordynacja realizacji budżetu i monitorowanie aktywności sprzedażowych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów FLB
  • Zarządzanie zespołem w oparciu o cele operacyjne i strategiczne
  • Prowadzenie analiz rynkowych w szczególności rozwoju strategii sprzedażowych i marketingowych w organizacjach o podobnym profilu
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami FLB
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz dbanie o pozytywny wizerunek  FLB
  • Monitoring rynku w celu dostosowania oferty Fundacji do potrzeb klientów.
  • Rozwijanie i wdrażanie nowych działań sprzedażowych.
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących wyników sprzedaży dla rady Fundacji oraz zarządu.
  • Regularna współpraca z zarządem oraz doradcami i konsultantami pracującymi dla FLB.
Wymagania:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i  zespołem sprzedażowym.
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu lub zarządzania lub HR.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
  • Dbałość o motywację współpracowników, pozytywny wpływ na innych
  • Znajomość narzędzi sprzedażowych i CRM.
  • Komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych. Konieczna znajomość jęz angielskiego
  • Umiejętność powiązania aktywności operacyjnej z jej finansową skutecznością.
 
Napisz, dlaczego chcesz z nami współpracować, dołącz swoje CV i wyślij na adres:
praca@liderkibiznesu.pl w tytule maila wpisując: „Aplikacja –  Menagera/Menagerki”.